
Mísa se zeleninou – úvod do studijní kresby
Doposud jsme se se žákyněmi 5. ročníku v rámci kresby dle reálné předlohy věnovali jen pravidelným geometrickým tvarům nebo předmětům vytvořeným člověkem (viz ZDE), jejichž

Bludiště
Labyrint jsme již sestrojili a naučili se jeho schéma i význam. Bludiště nemá žádná přísná pravidla, a tak jsme se pustili do bloudění v keramické hlíně.

Odysseova dobrodružství
V rámci řeckých bájí jsme se vrhli na tu nejdelší a to je Trojská válka. Rozdělili jsme si ji na čtyři části. Nejprve jsme spolu

Máme rádi zvířata
Děti třetího ročníku ZUŠ si přály výtvarně zpracovávat zvířata. Začali jsme pěkně od začátku listem do atlasu s informacemi o našem vybraném zvířeti. Nejprve jsme

Gordický uzel
Jak vyřešit zapeklitou situaci aneb jak rozetnout Gordický uzel? To je stará antická legenda spojená s Alexandrem Velikým Makedonským. Částečně jsme využili tento příběh k procvičení